måndag 15 augusti 2011

Stockholm och tandvärk

Hur JÄKLA  ont i sin visdomstand kan man få på bara någon dag? Å någon direkt mer vishet har jag inte sett röken av heller. Det är snarare hårda studier som får ligga bakom det. Det är ju själva anledningen till att jag befinner mig i Stockholm just nu.
Huvudet känns som en stoppad korv, men det är lärorikt och mycket spännande att även få höra om andras erfarenheter runt om i världen.
Det som är det värsta, förutom tandvärken då, är att jag inte får se barnen förrän på lördag =(
Men jag vet att de har det bra hos farmor å farfar. Lillkillen hade tydligen åkt Vespa idag.....mer än vad jag någonsin har gjort. Å lilltjejen hade inhandlat sig en docka som är hennes favorit.

Efter min korvstoppning har jag vandrat runt lite i Stockholm och gått på Livrustkammaren.
Skoj att få lite kulturell berikning med, förutom Tv-tittandet jag ägnar mig åt just du, då jag är helt slut i huvud, fötter och i munnen.
Pillerknaprande och tandläkare på morgondagens agenda?







1 kommentar:

  1. Stackars dej, tandvärk är ganska så jobbigt, hoppas tandläkaren kunde fixa, så att du kan få njuta lite av vistelsen i Stockholm också. Skönt i alla fall att barnen har det bra hos farmor och farfar. Kram. Mamma.

    SvaraRadera