söndag 6 mars 2011

Helgavslutning

Sista dagen på helgen började tungt, tungt. Dels pga att man vaknar så tidigt, dels för att barnen sen ska gå upp när man precis ska till att somna om, och denna söndag för att det blev kanske en GT för mycket till Melodifestivalen igår.
I vilket fall som helst så vaknade man till slut till liv efter lite frulle och ett halvt ton kaffe till det.
På fm skypade vi lite med osby och gullungarna var busiga med varandra...
Sen blev det som vanligt lite IKEA och shopping....Helgens inköp blev bland annat detta..
Första tavlorna uppe på väggen

Ny tröja och klänning från Zara Kids

Efter all springades runt, runt i affärerna körde vi lite i gymmet hela familjen. Jag sprang, killarna boxades och tjejen, ja hon åt banan.....
Det är minsann tur och väldigt skönt att vi har ett eget gym på området..så här såg det ut idag


Det hela avslutades sedan med lite mys i bubbelpoolen.....
Skön avslutning på helgen innan Pontus åker till Hlm imorgon.

Ps1. Tournedos kostade 60 kr
Ps2. Bilen går (än så länge som en dröm)

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Fast jag får lite ångest när jag ser att ni är på gymet... jag har ju faktiskt också mitt gym i kvarteret, och ändå kan jag inte masa mig soffan och gå dit. Om ni lyckas ta er dit med två barn under 5 år har jag INGEN ursäkt. Nä, jag måste bättra mig! Skype-dejt någon gång i veckan? Stora kramar från faster

    SvaraRadera
  2. Ser fantastiskt skönt ut. Ja allt utom löpbandet och boxningen.Bubbelpoolen ser jag fram emot att tillbringa lite tid i.Jag för min delkänner en enormt lättad över att vi äntligen lyckats sälja gymet som stått och samlat damm i källaren sedan P flyttade hemmifrån.Ska nu bara bli av motionscykeln också sedan behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte använder , för mej lätt tillgängliga, redskap .Å ta mej till gym? Näpp.långsamma promenader, en god bok och ngr goda praliner är mer min stil.Japp!Men duktiga är ni.

    SvaraRadera
  3. Duktiga ni är som redan är i gymmet. Laddar du för tjejmilen Sofia? Kram Weronica

    SvaraRadera