tisdag 6 mars 2012

Vad hade jag gjort

Undrar verkligen vad jag hade gjort för att förtjäna denna dag. Tur att den snart är över.

Har mått pyton hela dagen...allmänt krasslig. Tjejen också, hon har fått duscha av sig 2 ggr bara för att bli ren.
Mess av nanny på vägen hem. De är hos hennes kompis, för då hade hon också börjat må dåligt och tittar ner i toastolen, när hon och tjejen är på musikklass. Så bara att hämta A där. Tur jag inte kommit så långt.
Hela em går sedan i samma anda o inte är killen mkt bättre....men han e bara trött.
Det är inte lätt att må dåligt när man är själv och har två barn som måste tas omhand och utfodras.

Hur gör alla ensamstående dag ut å dag in. Ni är beundransvärda!

Obs.....glömde ju att skriva igår att jag natruligtvis också dragit till ngn muskel i höften när jag å L lekte så att jag knappt kan gå. Speciellt inte i trappor. Vilken tur att vi har en massa trappor nu igen .....

1 kommentar:

  1. Vilken himla otur ni har! Sjuka igen!!! Tänk om jag kunnat komma och avlasta dej. Då skulle jag ha kommit på studs. Stackar våra små älsklingar och vår favoritsvärdotter. Hoppas ni mår bättre i morgon. kramar farmor

    SvaraRadera