måndag 5 mars 2012

Nyinflyttade

Jag tycker inte om att flytta......

Och ändå har man valt att göra det väldigt många gånger i sitt så korta liv. När jag räknar efter, om jag räknar både "små" och "stora" flyttar, dvs inte flyttar så mkt saker, men ändrar adress har jag kommit upp till hela 14 ggr. 
Hmmm.....

Å snart väntar den stora tömningen av huset. Antar jag iaf eftersom det ligger till försäljning.
Ser INTE fram emot den.......

Trodde vi hade lite saker här i lägenheten eftersom vi köpt ett helt nytt bohag och har kvar det mesta i huset.
Men tji fick jag eftersom vi hållit på en antal dagar, hyrt hjälp och fortfarande inte är klara.
Maken har ju sen också väldigt lägligt valt att åka hem till Sverige just idag.....
Typiskt, men sen å andra sidan får jag det ju precis som jag vill ha det här hemma. Så jag vet inte vilket som är bäst.

Killen är iaf förtjust i sitt nya rum. Han fick välja först och valde mycket taktiskt det med eget badrum.

Bilder på huset kommer när jag hittar kameran.
Tills dess kan ni surfa in på....
http://www.ibizahouse.com.ro/content/en/

Nu ska jag flyttanmäla.....

2 kommentarer:

  1. Det är tydligen mycket jobb med en flytt vare sig man bott lång eller kort tid. Nu har ju inte vi flyttat så mycket själva men varit med att flytta andra ett antal gånger. Jag har räknat efter hur många olika adresser jag bott på och kom fram till 7 st på 63 år! Hoppas ni kommer att trivas i nya huset. Har kollat in det på nätet och plats finns ju. L gjorde ett bra val av rum med eget badrum. Är lillan också nöjd? Många kramar till er alla från mormor. Idag ska gipset bort.

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är mycket jobb med att flytta. Vi har ju inte kunnat hjälpa till heller . Men har förstått ni haft god hjälp ändå. Hoppas att ni kommer att trivas när ni väl fått alla saker på plats. Kramar svärmor

    SvaraRadera