fredag 7 oktober 2011

roliga små barn

Lilltjejen och pappa dansar
Hon lägger av en stor fis
Pappa "vem fes?"
Lilltjejen "pappa"

Killen utbrister på toaletten
"Fy fan vad det luktar här" ( har precis bytt blöja på lilltjejen)

Sitter i bilen på väg från skolan. Killen har tydligen haft lite strul och har sagt lite om det
Mamma;" men vad var det som hände egentligen?"
Killen; "men jag har ju sagt det, jag tänker inte säga det igen. Du får väl komma ihåg det!"
Mamma; " ja men du sa ju inte så mycket om det"
Killen; " jag har redan berättat. Du får väl komma ihåg"

Killen ska visa något
Killen; "Mamma titta nu. Jag säger det bara en gång, så nu får du faktiskt titta"

1 kommentar:

  1. Jo, visst är barn roliga. Detta gav mig en gott skratt på en annars tråkig måndagmorgon. Pussar och kramar. Mormor.

    SvaraRadera