söndag 6 november 2011

Svår moralisk fråga

Har funderat på en sak nu när det börjar bli lite kallare.

Varje dag när man åker till och från jobbet ser jag våra s.k glädjeflickor utmed vägens kant.
Ska man nu tycka att det är bra när det börjar bli kallt och de kanske inte kommer stå där så länge till....
eller är det bättre att de står där, för vem vet vad som händer när de inte står där?

Svår att ta ställning till......vet ej vad jag tycker.
Att de skulle ta sig därifrån för gott är nog lite för mycket att hoppas på.....

3 kommentarer:

  1. Det är för j..vligt att det finns människor som måste göra sånt här överhuvudtaget för att överleva. Mamma.

    SvaraRadera
  2. Jag blir ledsen och förbannad när jag tänker på deras situation. Tänk att behöva sälja sin kropp för att få ihop till sin överlevnad.Vad jag tänker om de som utnyttjar dessa flickor lämpar sig inte att uttrycka i skrift på detta forum. Men jag vet vad jag skulle vilja göra med dem.Tur att vi inte bor i ett land där man behöver skicka ut sina döttrar i dessa ärenden. Svärmor

    SvaraRadera
  3. Det värsta är att till 80% är det just döttrar man antingen säljer eller skickar ut....och detta inom Europa på 2000-talet!

    SvaraRadera