onsdag 14 september 2011

Pojken

Oj vad duktig min lilla pojke är.
Igår gjorde han sin läxa utan att klaga OCH dessutom säger han att han ska rita en bild till skolan, som present.
Trodde inte mina ögon när jag fick se resultatet.......jag tror nog inte att jag kan rita så längre =)




Så måste jag ju berätta att här är varmt....nästan olidligt. Det bästa är att vi fortfarande har vår pool, men det värsta är att vattnet inte är såå varmt längre.... (Mamma, Pappa; packa ner sommarkläder)
Och så några njutningsobjekt som gärna slinker ner när det är så varmt



Barnen njuter fortfarande av sommarvärmen och våra katter. Myser, kelar och leker med dom. Ibland lite väl hårdhänt, men det lär dom sig väl snart att man inte kan vara. Några rivmärken har redan synts till. Även på mig, dock var det en annan liten katta vars naglar genast klipptes.

Och så till sist, en liten bild på den Jäkla korsningen....Ser väl inte mycket ut för världen. Men observera att det oftast är ett antal, rätt många också, som kommer från alla håll och kanter. Ibland önskar jag att någon skulle åka till Växjö för studiebesök!

1 kommentar:

  1. Visst! Han ÄR fantastisk, precis som lilla syster yster. Det måste vara ngt med generna på ngt sätt.( Vems låter jag däremot vara osagt!) Men det här med trafiken. Jodå , det är bra med rondeller , men rondellernas stad nr 1 är väl ändå bara lite för mycket att kricka runt i? I Osby har vi 3 riktiga och 1 som mer liknar en vägbula och det klarar vi oss med. Men så är det ju också en viss skillnad mellan Bukarest och Osby. Läste Es blogg idag om att det kan snurra i huvudet av många olika anledningar . Rondeller är väl en sådan. Snurriga hälsningar och kramar från Svärmor

    SvaraRadera