söndag 11 september 2011

Frukost

BilIdag överraskade vår kära son oss med en frukost.
Hörde att det skramlade lite, men det i sig är ju inte så överraskande.
Kommer sedan in i vårt sovrum och säger att A står å ropar på mig och att han själv håller på med överraskningen.
Efter en liten stund, efter det att han hämtat in A till oss, får vi komma ut till köket.
Då har den lilla söta pojken dukat fram till oss alla på bordet, skålar, bestick, corn flakes m.m.
Är han inte bara för söt så säg?!

I övrigt har vi idag varit på vårt (mitt?) kära mall. Killen har lekt i leklandet och jag var å köpte mig en symaskin. Har ju påbörjat arbetet med att förvandla killens rum till ett riddarrum. Efter att ha gjort en vapensköld för hand pallade jag inte med mer när jag visste hur mkt som återstod.....

Gårdagen var vi på skolan och var med på "Terry Fox run" http://www.terryfox.org/, på skolan.
Ett arrangemang där målet bland annat var att samla in pengar till förmån för cancer.
Vi gick istället för att springa och belönades när vi var insprungna i mål, men lite mat. Ett antal olika matstånd, tex indiskt, rumänskt, pizza m.m. Det är så trevligt så måste jag säga.
Bilder kommer senare  =)






Nu ser vi fram emot vad veckan har att erbjuda!

1 kommentar:

  1. Han är omtänksam, den lille L. Han hade säkert noterat att mamma var jättetrött på morgonen så han ville hjälpa till för att göra henne glad!
    Och barn vill ju upp samma tid varje morgon, det spelar ingen roll om det är vardag eller helgdag. Det bara är så. Men lugn, det ändrar sig när de är tonåringar, då vill de aldrig gå upp! Ha det gott så ses vi snart. Mamma.

    SvaraRadera