måndag 20 februari 2012

Lite fettskakning

Idag har jag varit på lite fettskakning......så kallar min man det för iaf.
Igår när jag berättade att jag skulle på detta så började han skaka mig för glatta livet, och minsann så kändes det nästa så idag med.

Det jag talar om är alltså Bailine. Lite finare är fettskakning kan tyckas och ännu finare är väl att de poängterar att det är kroppsskulptering. Alltså träning utan att röra sig med vibrerande plattor på kroppen som får musklerna att jobba.
Varför gjorde jag nu detta då kan man undra?
Ja det undrar jag med egentligen.....

Nu har jag ju uppnått en så aktningsvärd ålder som 35, då borde man väl också kunna acceptera hur man ser ut?!
Men sen kommer ju alltid tanken att strävar man inte framåt så kommer man bakåt, å att den ska hänga det vill jag ju inte heller.

Min väninna hävdar att hon har fått spänna åt sitt skärp 2 hål sedan hon började.


Dessa plattor som fästs på kroppen är hemskt lika de som min svägerska inhandlade för ett par år sedan. Tror nog det var från Tv-shop.....
Hon hävdar också att det hjälpte med de vibrerande plattorna på magen. Roligt såg det ut när magen hoppade upp å ner kommer jag ihåg.
(Som tur var var det ingen som såg mig iaf. Hade nog gjort sig på youtube annars.)
Jag undrar bara varför hon nu slutade med plattorna?????


2 kommentarer:

  1. Konstaterar bara att man inte behöver begripa allt här i världen! Fettskakning!?!?! Bara namnet kan avskräcka den modigaste. En sak är då helt säker- min stackars kropp ska aldrig behöva utsättas för ngt liknande! Hade man satt mitt fett i skakning hade det väl inte stannat på flera dagar. Nä, min kropp får nog förbli som den är . Dessutom måste jag ju leva upp till storkillen L:s smeknamn? Men jag ser fram emot att se resultatet av dina skakningar v 12. Kramar från Farmor gummimage!

    SvaraRadera
  2. Det låter lite konstigt, men funkar det (som ett komplement till vanlig träning) så är det väl ok. Skaka loss! Hälsar M.

    SvaraRadera