lördag 7 juli 2012

Så regnar det.....igen

Ja idag är väl egentligen första dagen sedan vi kom för en vecka sedan som det faktiskt regnar. Just idag gör det inte mitt huvud så jättemkt eftersom jag ändåmest bara velat hålla mig i ett horisontellt läge. I veckan har det annars varit mycket rajtantajtan. Vi har cyklat och matat änderna minst tre gånger. Vi har faktiskt haft så fint väder att vi också varit vid badet och doppat tårna. Barnen doppade hela kropparna och åkte rutschkana ner i det, som jag tyckte, kalla vattnet. Inte som vår pool hemma inte. Vi har varit på hassellunden och hälsat på goda grannar igen, tittat till huset lite grann och så fick barnen leka en hel del. Vi har också hunnit med hästveda och gammelmorbrors nya hus, fikat med honom å gamle gubben, morfarn. Vi har metat fisk, slängt stenar i vatten, och s har vi cyklat ännu mer. Nu finns det även en cykel uppe i brännskogen dit vi ska bege oss imorgon efter vår första vecka i Osby och Sverige. Bildbevis på vår fullspäckade schema kommer när jag inte längre sitter på en liten padda, iPad alltså.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar